View Sidebar
Vše o EET pro e-shopy, aktualizace Seznamáckého algoritmu a další novinky

Vše o EET pro e-shopy, aktualizace Seznamáckého algoritmu a další novinky

31.10.2016 10.300 comments

EET pro e-shopy a prodejce e-produktů

Jak konkrétně dopadne na e-shopy nebo prodejce e-produktů? A kolik bude stát? Setřídil jsem základní informace i získal reakce několika významných e-shopařů a on-line podnikatelů.

Vliv brandu na výkonnostní marketing

Každý brand specialista by vám řekl, že vliv je velký. Někteří výkonností marketéři by řekli, že výkon je o precizně nastavených kampaních a že na tom brandu vlastně až tolik nezáleží. Michal Blažek publikoval skvělou „výzkum“ na toto téma. Tento článek tedy považujte za dosavadní pozorování, zatím bez jasných čísel a konkrétních klientů.

Seznam aktualizoval algoritmus Page Quality – zvyšuje kvalitu v SERPu

Kvalita a relevance mají být dvě nejdůležitější složky, které ovlivňují pořadí výsledků v SERPu na Seznamu. Daří se mu to? Těžko říct, řada kolegů ohlásila zhoršení pozic a upřednostňování nekvalitních stránek.

Zkuste si chytré hledání odkazových příležitostí na automat!

Zdeněk Dvořák alias linki sepsal návod na zautomatizované hledání odkazových příležitostí.

14 nejlepších prodejních stránek podle HubSpotu

Na blogu HubSpotu vyšel pěkný souhrn zajímavých prodejních stránek. Pokud zvažujete vylepšit svůj web, doporučuji nahlédnout ;).

Spaste svoje mrtvé duše – MailChimp case study Levné učebnice

Za mrtvé duše můžeme považovat všechny neaktivní kontakty, které se kdysi dávno přihlásily k odebírání newsletterů, ale nakonec vůbec žádný z nich neotevřely. Je třeba je hned odstranit a nebo raději ponechat v databázi? Odpověď zní: reaktivovat.

13 pokročilých linkbuildingových taktik

Velmi zajímavý (a velmi dlouhý) přehled pro každého linkbuilidera. Zahrnuje například vytvoření vlastní databáze ovlivňovatelů, kteří budou sdílet Váš obsah.

Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu

Aktuálně neexistuje žádné smysluplné a relevantní srovnání poměru počtu hledání na Seznamu a Googlu v České republice. Google totiž neposkytuje oficiální objem hledání. Na blogu eVisions.cz najdete srovnání pro oba vyhledávače na základě agenturních dat.

Praktický průvodce nejčastějšími chybami při návrhu mobilního a responzivního webu

Vyčerpávající a skvělý přehled – manuál od Jana Kvasničky.

Jak se mění trendy v blogování

Když si přečtete pravidelně opakující článkym jak by se mělo v tomto roce blogovat, tak se většinou opakují jedny a ty samé informace. Vyzdvihuje se důležitost SEO a optimalizaci stránek pro mobilní zařízení. Na druhou stranu občas někdo přinese i pár zajímavých věcí, nad kterými stojí za to se zamyslet.

Optimalizovat návštěvnost nebo samotný web?

Většina majitelů webů investuje do zvýšení návštěvnosti. Ať už je to optimalizace pro vyhledávače, online reklama, budování zpětných odkazů, publikace článků na cizích webech atd.

8 věcí, které musíte udělat poté, co publikujete nový článek na blogu

Pěkný přehled věcí, které byste měli udělat poté, co publikujete nový článek.